Informacje ogólne

POLSKIE TOWARZYSTWO INŻYNIERII I TECHNIKI PRZETWÓRSTWA SPOŻYWCZEGO „SPOMASZ”

KOMUNIKAT NR 2

XVIII Ogólnopolska Konferencja Naukowa
POSTĘP W INŻYNIERII ŻYWNOŚCI


Komitet Organizacyjny Konferencji w składzie:
Dr hab. Kazimierz Zawiślak, prof. UP – przewodniczący
Dr inż. Paweł Sobczak – sekretarz
Dr inż. Andrzej Masłowski - sekretarz
informuje, że Konferencja odbędzie się w dniach 11 – 14 września 2013 roku w Zespole Zamkowo-Parkowym w Krasiczynie. Do Krasiczyna można dojechać z Przemyśla autobusem PKS lub busami, które kursują z dworca autobusowego. Natomiast dla podróżujących samochodem zamieszczamy mapkę dojazdową..
Koszt uczestnictwa wynosi: 900 PLN dla członków PTIiTPS „SPOMASZ” i 1000 PLN dla pozostałych uczestników.
Opłatę konferencyjną prosimy kierować na konto: PEKAO SA O/Lublin
29124054971111000050065671
z dopiskiem: "XVIII Szkoła Letnia + nazwisko” do dnia 15 czerwca 2013 roku.
Komitet Naukowy Konferencji w składzie:
Przewodniczący: Prof. dr hab. Józef Grochowicz dr h.c.
Członkowie:
Prof. dr hab. Dariusz Andrejko
Prof. dr hab. Janusz Boss
Prof. dr hab. Janusz Budny
Dr hab. Dariusz Choszcz
Prof. dr hab. Marek Cierach
Prof. dr hab. Jarosław Diakun
Dr hab. Marek Domoradzki
Dr hab. Andrzej Dowgiałło
Prof. dr hab. Włodzimierz Dolata
Prof. dr hab. Daniel Dutkiewicz
Prof. dr hab. Jarosław Frączek
Prof. dr hab. Andrzej Heim
Prof. dr hab. Roman Hejft
Prof. dr hab. Franciszek Kluza
Dr hab. Stanisław Konopka
Prof. dr hab. Janusz Laskowski
Prof. dr hab. Andrzej Lenart
Dr hab. Rafał Nadulski
Prof. dr hab. Marian Panasiewicz
Prof. dr hab. Tadeusz Rawa
Prof. dr hab. Kazimierz Sadkiewicz
Dr hab. Beata Ślaska-Grzywna
Dr hab. Wojciech Weiner
Dr hab. Janusz Wojdalski
Prof. dr hab. Lidia Zander
Dr hab. Kazimierz Zawiślak
informuje, że przedstawione referaty po pozytywnym zrecenzowaniu oraz przygotowaniu według wymagań redakcji zostaną opublikowane w Inżynierii Rolniczej.
Artykuły należy dostarczyć w 2 egzemplarzach wydrukowanych oraz w wersji elektronicznej do Komitetu Organizacyjnego najpóźniej w pierwszym dniu Konferencji.
Wymagania redakcji można znaleźć na stronie: http://ir.ptir.org/


Harmonogram Konferencji:
11.09 (środa)
900 – 1400 – rejestracja uczestników
1400 – 1430 – obiad
1500 - 1530 – otwarcie Konferencji
1530 – 1800 – Wykłady plenarne i prezentacja doniesień
1830 – uroczysta kolacja
12.09 (czwartek)
800 – 830 – śniadanie
900 – 1100 – prezentacja doniesień
1100 – 1115 – przerwa na kawę
1115 – 1300 – prezentacje doniesień
1330 - 1400 – obiad
1430 – 1600 – prezentacje doniesień
1600 – 1615 – przerwa na kawę
1615 – 1730 – prezentacje doniesień
1730 – zebranie Polskiego Towarzystwa Inżynierii i Techniki Przetwórstwa Spożywczego SPOMASZ
1900 – kolacja
13.09 (piątek)
500 – 2200 – wyjazd studyjny (Ukraina)
14.09 (sobota)
800 – 900 – śniadanie
900 – 1230 – prezentacja doniesień i zakończenie Konferencji
1300 – obiad
Osoby chętne na wyjazd na Ukrainę proszone są o zabranie ze sobą paszportu, który jest ważny minimum jeszcze pół roku.
Uwagi i pytania proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Mapka dojazdowa: